0
StartUPper Awards 2017

10 Tips για να φορτίσεις τις "μπαταρίες" σου

Μήπως κάθε πρωί σηκώνεσαι με το ζόρι από το κρεβάτι ή κρατιέσαι με το δυσκολία στην θέση σου στην δουλειά το μεσημέρι; Μήπως τρως το φαγητό σου βιαστικά στον καναπέ μπροστά στην τηλεόραση; Μήπως τις περισσότερες μέρες αυτό το φαγητό είναι κάποιου είδους fast food; Μήπως περιμένεις το Σαββατοκύριακο για να ευχαριστηθείς ύπνο, αντί να κάνεις κάτι που σε ευχαριστεί;

Δυο στους  πέντε ανθρώπους που επισκέπτονται το γιατρό, παραπονιούνται γιατί δεν έχουν αρκετή ενέργεια και συχνά λένε ¨Είμαι συνέχεια κουρασμένη/ κουρασμένος¨, ¨Δεν έχω διάθεση για τίποτα¨,¨ Δεν έχω καθόλου ενέργεια¨.

 

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής  και το άγχος συμβάλλουν σημαντικά στην εξάντλησή μας. Με το άγχος ενεργοποιούνται τα επινεφρίδιά μας και παράγονται η αδρεναλίνη και η κορτιζόλη (ορμόνες του stress). Όταν τα επινεφρίδια υπερφορτώνονται αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για την κούραση. Ωστόσο υπάρχουν και άλλες αιτίες που έχουμε χαμηλή ενέργεια. Μερικές από αυτές είναι:

  • Τα μη ισορροπημένα επίπεδα διατροφικής πρωτεΐνης, υδατανθράκων, λιπαρών ουσιών και φυτικών ινών
  • Η ανισορροπία του σακχάρου του αίματος
  • Η πολυφαγία ή ολιγοφαγία
  • Η έλλειψη βιταμινών και ιχνοστοιχείων όπως σελήνιο, σίδηρος, ψευδάργυρος, μαγνήσιο, χαλκός, ασβέστιο, νάτριο, κάλιο, φώσφορος βιταμίνη C, βιταμίνες του συμπλέγματος B, βιταμίνη Α και D κ.α.
  • Η φτωχή πέψη, αφομοίωση, δυσκοιλιότητα
  • Η υπέρμετρη έκθεση σε τοξικά βαρέα μέταλλα όπως αρσενικό, υδράργυρος, αλουμίνιο, κάδμιο, μόλυβδος.
  • Οι στρεσογόνοι παράγοντες όπως ισχυρά τραύματα, ιώσεις, χρόνιες φλεγμονές, μολύνσεις, κλπ
  • Η κατανάλωση διεγερτικών όπως καφεΐνη, αλκοόλ, νικοτίνη
  • Οι αλλεργίες από τροφές που δεν είναι κατάλληλες για το δικό μας οργανισμό
  • Η ορμονική ανισορροπία
  • Η έλλειψη ύπνου
  • Η έλλειψη φυσικής άσκησης

Μπορούμε να ¨κερδίσουμε¨ ξανά τη χαμένη μας ενέργεια;

 

Ο κάθε άνθρωπος μπορεί και πρέπει να επαναφορτίζει συνεχώς τα επίπεδα της ενέργειάς του, κάνοντας τις σωστές επιλογές στους τρεις άξονες της ανθρώπινης ύπαρξης: τη Νοοτροπία, τη Διατροφή και τον Τρόπο ζωής. Όταν οι επιλογές αυτές είναι οι σωστές, τα υψηλά επίπεδα λειτουργικότητας, εμφανίζονται ως ενέργεια, ευεξία και δύναμη. 

 

Για αυτό λοιπόν θα πρέπει να ηρεμήσουμε και να χαμηλώσουμε λίγο τους ρυθμούς μας, να προσέξουμε τις συνήθειές μας και:

  • Να δώσουμε στον οργανισμό μας την κατάλληλη διατροφή με τροφές που του ταιριάζουν και να φροντίσουμε την αποτοξίνωσή του από τα τοξικά βαρέα μέταλλα
  • Να μετρήσουμε και να αξιολογήσουμε τις ελλείψεις και τα πλεονάσματα των απαραίτητων ιχνοστοιχείων
  • Να συμπληρώσουμε και να εξισορροπήσουμε τις ελλείψεις τους με φυσικά συμπληρώματα διατροφής
  • Να ελαττώσουμε  ή να κόψουμε το κάπνισμα
  • Να μειώσουμε την κατανάλωση αλκοόλ, αναψυκτικών, γλυκισμάτων και επεξεργασμένων τροφών
  • Να φροντίσουμε την υγεία του γαστρεντερικού μας συστήματος
  • Να βάλουμε στη ζωή μας τη φυσική άσκηση
  • Να μειώσουμε το stress
  • Να φροντίσουμε την ποιότητα του ύπνου μας
  • Να κάνουμε θετικές σκέψεις και συναναστροφές

Όλα τα παραπάνω, μαζί με πολλή θέληση και επιμονή μπορούν να μας βοηθήσουν σημαντικά να επαναφορτίσουμε τις ¨μπαταρίες¨ μας.

 

Αξίζει να προσπαθήσουμε!

Γράψου στο Newsletter μας

Επικοινωνία

Τηλ: +30 211 111 1110

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


  •  
Credit Cards
  •