0
StartUPper Awards 2017

Γιατί λέμε ‘ναι’ στα συμπληρώματα διατροφής

Σίγουρα όλοι έχουμε ως στόχο την καλή υγεία, με σωστή διατροφή και άσκηση. Αν λάβουμε υπ’ όψιν μας όμως τους σημερινούς ρυθμούς και τρόπους ζωής καταλαβαίνουμε πως  αυτό δεν είναι πάντα κάτι εύκολο.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας πρέπει να τρώμε από 5 έως 9 μερίδες λαχανικών και φρούτων κάθε μέρα. Πολλοί είναι όμως  οι ειδικοί που ανησυχούν ότι τα φρούτα και τα λαχανικά που αγοράζουμε σήμερα, δεν περιέχουν τόσες θρεπτικές ουσίες όσες στον παρελθόν. Το 75% από εμάς δεν καταναλώνει τις απαραίτητες ποσότητες θρεπτικών συστατικών που χρειαζόμαστε, με αποτέλεσμα να δημιουργούμε κενά στη διατροφή μας. Ακόμα και όταν η διατροφή μας περιλαμβάνει καθημερινά λαχανικά και φρούτα, συχνά δεν είναι η ποσότητα και η ποικιλία που χρειάζεται για να λειτουργήσει σωστά ο οργανισμός μας.Υπάρχει μια γενική αποδοχή πώς να ακολουθούμε ένα διαιτολόγιο  που να περιέχει τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων, τότε μπορούμε να καλύψουμε όλες τις διατροφικές μας ανάγκες. Στη σημερινή εποχή όμως γνωρίζουμε ότι η τυπική μας διατροφή στα πλαίσια του δυτικού κόσμου παρέχει μικρότερες από τις απαιτούμενες ποσότητες βιταμινών και άλλων θρεπτικών συστατικών. Τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν;


Τα  συμπληρώματα διατροφής είναι σκευάσματα με σκοπό να συμπληρώσουν το καθημερινό μας διαιτολόγιο, τα οποία αποτελούνται από συμπυκνωμένα θρεπτικά συστατικά ή άλλες ουσίες με θρεπτικές επιδράσεις στον οργανισμό μας. Μπορούν να βοηθήσουν στην αναπλήρωση των διατροφικών μας κενών, φροντίζοντας ώστε το σώμα μας να πάρει τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά, στις κατάλληλες ποσότητες. Ταιριάζουν με ευκολία, ακόμη και στα πιο πολυάσχολα προγράμματα.


Όλοι μας γνωρίζουμε ότι τα μέταλλα και οι βιταμίνες είναι απαραίτητα για μια σωστή διατροφή. Πόσοι όμως από εμάς ξέρουν ότι ο οργανισμός μας δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει σωστά χωρίς αυτά; Χρειαζόμαστε συγκεκριμένες ποσότητες πολλών μετάλλων και βιταμινών σε καθημερινή βάση, για να έχουμε μια φυσιολογική ανάπτυξη.


Οι βιταμίνες είναι πολύ σημαντικές για την υγείας μας και η έλλειψή τους εκδηλώνεται με χρόνιες ασθένειες. Βασικές πηγές ενέργειας είναι τα μακροθρεπτικά συστατικά( λίπη, υδατάνθρακες). Οι πρωτεΐνες αποτελούν τη βάση για τη σύνθεση του ιστού του σώματός μας. Τα μέταλλα παίζουν κύριο ρόλο σε πολλές μεταβολικές διεργασίες. Επειδή δεν μπορούμε να αποθηκεύσουμε πολλά από τα απαραίτητα μέταλλα και υδατοδιαλυτές βιταμίνες πρέπει να παίρνουμε καθημερινά τις σωστές ποσότητες. Οι λιποδιαλυτές βιταμίνες αποθηκεύονται στο λίπος μας, εάν όμως έχουμε ένα κενό στο καθημερινό μας διαιτολόγιό, μπορεί να εμφανιστούν σοβαρές χρόνιες ασθένειες.

 

Υπάρχουν κι άλλα  θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη ο οργανισμός μας για να παραμένει σε ισορροπία. Τα ωμέγα λιπαρά οξέα είναι πολύ σημαντικά, καθώς υποστηρίζουν το μεταβολισμό και το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Βοηθούν επίσης στη διατήρηση της υγείας της καρδιάς μας. Τα αντιοξειδωτικά προστατεύουν τα κύτταρα από τυχόν ζημιές λόγω στρες, ρύπανσης και εργασίας και ενισχύουν τη φυσική άμυνα του οργανισμού μας. Πρέπει να καταναλώνεται η σωστή ποσότητα νερού  ώστε να αποφεύγεται η αφυδάτωση και να διατηρείται η φυσιολογική θερμοκρασία του σώματός μας. Με το σωστό συνδυασμό βιταμινών και μετάλλων βοηθούνται πολύ ο εγκέφαλος, το αίμα και τα οστά μας.


Εάν καταφέρουμε να ισορροπήσουμε τα θρεπτικά συστατικά στη διατροφή μας θα βοηθήσουμε τον οργανισμό μας να κάνει σωστά όλες τις απαραίτητες λειτουργίες και έτσι θα αρρωσταίνουμε λιγότερο και θα μπορούμε να απολαύσουμε περισσότερο τη ζωή μας. Ας προσφέρουμε λοιπόν στον οργανισμό μας ότι χρειάζεται για να βελτιωθεί, ώστε να έχουμε πάντα ενέργεια και ευεξία και να είμαστε υγιείς και χαρούμενοι!

Γράψου στο Newsletter μας

Επικοινωνία

Τηλ: +30 211 111 1110

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


  •  
Credit Cards
  •