0
StartUPper Awards 2017

Back to school για όλους! Ας κάνουμε το σωστό kick start αυτή τη σεζόν!

Με την αρχή της καινούργιας σεζόν να καταφτάνει όλοι μας έχουμε ως στόχο την αλλαγή, είτε αυτό έχει να κάνει με το πρόγραμμά μας, είτε με τις διατροφικές μας συνήθειες. Το φθινόπωρο είναι η εποχή που προσπαθούμε να εξιλεωθούμε για τις καλοκαιρινές μας ¨ατασθαλίες¨ κάνοντας τι άλλο;  Δίαιτα!

Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε βέβαια είναι ότι πολύ απλά δεν χρειάζεται να ταλαιπωρούμαστε με επίπονες και αυστηρές δίαιτες. Στόχος μας δεν είναι να τιμωρήσουμε τους εαυτούς μέχρι να καταφέρουμε να χάσουμε το περιττό μας βάρος, αλλά να υιοθετήσουμε με υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή που θα προσφέρει στον οργανισμό μας όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να είμαστε πάντα σε φόρμα, να έχουμε ενέργεια και ευεξία, να αγαπάμε το σώμα μας και να είμαστε χαρούμενοι!

 

Μπορούμε όλοι μας να κάνουμε στον οργανισμό μας το φθινοπωρινό ¨reboot¨ που του χρειάζεται απλά και εύκολα ακολουθώντας μερικές διατροφικές συμβουλές που θα μας εξασφαλίσουν την επίτευξη του στόχου μας. Μερικά πολύ βασικά tips είναι..

 

Πολύ νερό! Ένας ενήλικας πρέπει να καταναλώνει καθημερινά περίπου 1,5 λίτρο νερό για να γίνεται σωστά η διαδικασία της αποτοξίνωσης. Σε περίπτωση αφυδάτωσης μειώνεται η λειτουργία του μεταβολισμού μας και η αποτοξίνωση. Επίσης καλό θα είναι να καταναλώνουμε φρέσκους χυμούς, καθώς και λαχανικά και φρούτα πλούσια σε νερό (π.χ. αγγούρι, πεπόνι). Έτσι όχι μόνο θα είμαστε ενυδατωμένοι και θα λάβουμε και τις απαραίτητες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, αλλά και τις φυτικές ίνες. Φυσικά τα αναψυκτικά και τα ποτά πρέπει να αποφεύγονται λόγω της μεγάλης ποσότητας ζάχαρης που περιέχουν.

 

Προσοχή στο πρωινό! Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, καθώς μας δίνει την απαραίτητη ενέργεια για να ξεκινήσουμε τη μέρα μας. Γι’ αυτό το λόγο πρέπει να τρώμε ένα πλούσιο πρωινό, αποφεύγοντας όμως τις περιττές θερμίδες των τηγανιτών αυγών, των κρουασάν, της πραλίνας φουντουκιού κ.α. Εναλλακτικά ας προτιμήσουμε μαύρο ψωμί ολικής με μέλι ή γαλοπούλα και ένα φρέσκο χυμό. Επίσης μπορούμε να αντικαταστήσουμε τον καφέ μας με τσάι ή απλώς να τον απολαύσουμε σκέτο, χωρίς ζάχαρη και γάλα.

 

Προσθέτουμε στη διατροφή μας φρούτα και λαχανικά!  Κάθε γεύμα μας θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει φρούτα και λαχανικά καθώς είναι το κλειδί και για να χάσουμε κιλά αλλά και για να αισθανόμαστε υγιείς. Μπορούμε να διαλέξουμε διαφόρων ειδών σαλάτες με μαρούλι, λάχανο, ντομάτα και να τους προσθέσουμε κοτόπουλο και παξιμάδια κάνοντάς τες ένα πλήρες γεύμα.

 

Ας μειώσουμε τα γαλακτοκομικά. Το γάλα στον καφέ, το βούτυρο στο ψωμί, η φέτα στη σαλάτα και γενικά τα γαλακτοκομικά προϊόντα μας προσθέτουν επιπλέον θερμίδες στη καθημερινή διατροφή μας οπότε ας τα αποφύγουμε για λίγο καιρό και ας αποτοξινωθούμε από αυτά.

 

Λέμε όχι στα delivery και στις επεξεργασμένες τροφές! Θα πρέπει να προτιμήσουμε τροφές πιο κοντά στη φυσική τους μορφή και να αποφύγουμε το junk food τα έτοιμα γεύματα, τα γλυκά και τα αλλαντικά καθώς περιέχουν συντηρητικά, πολύ αλάτι, πολλές θερμίδες και κάνουν κατακράτηση υγρών, με αποτέλεσμα να πέφτουν τα επίπεδα του μεταβολισμού μας και να παίρνουμε κιλά. Ας πετάξουμε τα διαφημιστικά φυλλάδια και ας μαγειρέψουμε οι ίδιοι τα γεύματά μας!

 

Καθημερινή άσκηση! Βασική προϋπόθεση για να ακολουθήσουμε ένα υγιεινό πρόγραμμα, είναι η καθημερινή άσκηση. Με την άσκηση καίμε περισσότερες θερμίδες και ο οργανισμός μας αποτοξινώνεται πιο γρήγορα. Επίσης είμαστε γεμάτοι ενέργεια και ευεξία σε όλη τη διάρκεια την μέρας. Ακόμα και αυτούς από εμάς που δεν αγαπάμε τα γυμναστήρια, η άσκηση είναι κάτι εύκολο, καθώς μπορούμε να προσθέσουμε το περπάτημα και το τρέξιμο στην καθημερινότητά μας!

 

Τρώμε πολλά και μικρά γεύματα! Δεν πρέπει να επιβαρύνουμε το πεπτικό μας σύστημα με μεγάλες ποσότητες γευμάτων που δυσκολευόμαστε νε τις χωνέψουμε, αλλά ούτε και να το αφήνουμε άδειο για πολλές ώρες. Το μυστικό για μια καλή διατροφή και ένα υγιή οργανισμό είναι τα πολλά μικρά γεύματα. Πρέπει να κάνουμε 5 γεύματα την ημέρα, με 3 κύρια( πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και 2 ενδιάμεσα μικρά σνακ, έτσι ώστε ο μεταβολισμός μας να λειτουργεί σε όλη  τη διάρκεια της μέρας και να καίει θερμίδες.

 

Η καλή υγεία του οργανισμού μας είναι ίσως το πιο σημαντικό και βασικό θέμα και μας αφορά όλους. Χρειάζεται επιμονή και υπομονή, καθώς δεν είναι εφικτό να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες από τη μια στιγμή στην άλλη. Ας βάλουμε λοιπόν το στόχο μας και ας έχουμε καλή διάθεση, κάνοντας θετικές σκέψεις και είναι σίγουρο πως θα καταφέρουμε να είμαστε υγιείς, χάνοντας τα περιττά κιλά μας!

Γράψου στο Newsletter μας

Επικοινωνία

Τηλ: +30 211 111 1110

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


  •  
Credit Cards
  •