0
StartUPper Awards 2017

Τα οφέλη των Ω-3 λιπαρών οξέων

Τα Ω-3 λιπαρά οξέα είναι απαραίτητα για το σώμα μας και είναι γνωστά για τα οφέλη τους στην υγεία μας, ειδικά για εκείνους που δεν είναι σε θέση να τρώνε τα ψάρια σε τακτική βάση.

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα EPA και DHA που προέρχονται από θαλάσσιες πηγές, έχει μελετηθεί η δυνατότητά τους, να μειώνουν τους παράγοντες κινδύνου,  που φαίνεται ότι επηρεάζουν άμεσα τη καρδιαγγειακή νόσο, εξαιτίας της αντιθρομβωτικής τους δράσης.

 

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι μια κατηγορία των πολυακόρεστων λιπαρών οξέων που απαντάται κυρίως σε θαλάσσιες πηγές, όπως τα ψάρια, ιδίως του σολομού. 
Για χορτοφάγους, μπορεί επίσης να βρεθούν σε μικρότερες ποσότητες στο λιναρόσπορο, σπόρους chia και το έλαιο canola.

 

Δύο τύποι ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, έχουν ερευνηθεί εκτενώς στη βιομηχανία συμπληρωμάτων διατροφής, το εικοσιπεντανοϊκό οξύ (ΕΡΑ) και το δοκοσαεξαενοϊκό οξύ (DHA). Συγκεκριμένα, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα EPA και DHA είναι από τα πιο εκτεταμένως ερευνημένα συστατικά στα τρόφιμα όσον αφορά την κατανόηση των ειδικών οφελών για την υγεία των καταναλωτών.


Σε πρόσφατη έρευνα επιβεβαιώνετε ότι η πρόσληψη 1 g ωμέγα-3 λιπαρών οξέων EPA και DHA έχει θετικές επιπτώσεις στη μείωση των παραγόντων κινδύνου για καρδιαγγειακή νόσο. Αυτό επιβεβαιώνει τη σημασία της βέλτιστης διατροφής για τη διατήρηση της υγείας. Τα συμπληρώματα διατροφής, αν και δεν είναι μια αντικατάσταση μια ποικίλη και ισορροπημένη διατροφή, μπορεί να βοηθήσει στην βελτιστοποίηση της καθημερινής διατροφής.

 

Η καρδιαγγειακή νόσος είναι ένα σύνολο διαταραχών της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων στην καρδιά. Περιλαμβάνει τη στεφανιαία νόσο και εγκεφαλική αγγειακή νόσος. Προηγούμενη έρευνα έχει δείξει ότι ο κίνδυνος καρδιαγγειακής νόσου συσχετίζεται ιδιαίτερα με πολλές μεταβλητές, όπως η ηλικία, το φύλο, τις επιλογές του τρόπου ζωής. 

 

Εκτός από τις καρδιαγγειακές νόσους τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα έχουν ευεργετικό ρόλο στην αντιμετώπιση και πρόληψη:
•    Υπέρτασης
•    Ψυχικών διαταραχών (Κατάθλιψη, 
•    Αυτοάνοσων νοσημάτων (Ρευματοειδούς αρθρίτιδας κλπ)
•    Ελκώδους κολίτιδας – Νόσου Crohn
•    Νεφροπάθειας (ΧΝΑ και αυτοάνοσης)
•    Χρόνιας Αποφρακτικής Πνευμονοπάθειας (ΧΑΠ) - Ασθμα
•    Σακχαρώδους διαβήτη ΙΙ
•    Εγκεφαλικών αγγειακών νόσων
•    Χοληστερόλης
•    Αρθρίτιδα
•    Οστεοαρθρίτιδα
•    Οστεοπόρωση
•    Ακμή
•    Ψωρίαση
•    Εμμηνόπαυση

 

Τα οφέλη των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων είναι: 
•    Βελτιώνουν την χοληστερόλη 
•    Μειώνουν τον σχηματισμό πλάκας και θρόμβων στις αρτηρίες
•    Μειώνουν την ευαισθησία και την δυσκαμψία των αρθρώσεων
•    Ανεβάζουν τα επίπεδα ασβεστίου, ελαττώνοντας την μείωση της οστικής μάζας
•    Βελτιώνουν την πνευματική υγεία βοηθώντας στην μόνωση των νευρικών κυττάρων του εγκέφαλου, με αποτέλεσμα

     τα νευρικά κύτταρα να επικοινωνούν μεταξύ τους
•    Ανακουφίζουν από τα συμπτώματα δερματικών διαταραχών και βελτιώσουν την υγεία του δέρματος
•    Ανακουφίζουν από τα συμπτώματα της νόσου του Crohn και τη ελκώδης κολίτιδας, μειώνοντας φλεγμονές των εντέρων
•    Μειώνουν τις φλεγμονές σε ασθένειες όπως το άσθμα
•    Μειώνουν τον πόνο που προέρχεται από το προεμμηνορυσιακό σύνδρομο και την εμμηνόπαυση
•    Βοηθούν στην πρόληψη του καρκίνου. Η μειωμένη λήψη ωμέγα-3 λιπαρών οξέων έχει σχετιστεί με το καρκίνο των εντέρων, του στήθους και του προστάτη.
 

Γράψου στο Newsletter μας

Επικοινωνία

Τηλ: +30 211 111 1110

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


  •  
Credit Cards
  •