0
StartUPper Awards 2017

9 Μυστικά για την Αντιγήρανση

Κάνε το ταξίδι της αντιγήρανσης, πιο συναρπαστικό με φυσικούς τρόπους

«Χρωμάτισε» τη διατροφή σου

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας πρέπει να τρώς 5-9 μερίδες φρούτα και λαχανικά καθημερινά. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στην Ιαπωνία που φτάνουν τα 100 χρόνια. Η μακροζωία τους αποδίδεται στον τρόπο διατροφής τους. Βάζουν καθημερινά στο πιάτο τους φρούτα και λαχανικά διαφορετικών χρωμάτων, που περιέχουν αντιοξειδωτικά τα οποία είναι αντιγηραντικά. Γι’ αυτό επίλεξε πορτοκάλια, μήλα, ακτινίδια, αχλάδια ροδάκινα, φράουλες, κεράσια, μούρα διαφόρων ειδών, μαρούλι, ντομάτες, πιπεριές, σταφύλια, κόκκινο λάχανο, μπρόκολο, καρότα κλπ. με τα απαραίτητα φυτοθρεπτικά συστατικά τους.

Ναι στα καλά λιπαρά

Τα καλά λιπαρά είναι τα ωμέγα-3, τα οποία δεν συνθέτει ο οργανισμός μας και πρέπει να τα παίρνεις από τη διατροφή σου. Τα ω-3 λιπαρά χάρη στην αντιθρομβωτική τους δράση, προστατεύουν την καρδιά, ρυθμίζουν την πίεση και το σάκχαρο του αίματος, τονώνουν τη μνήμη, έχουν αντικαταθλιπτικές ιδιότητες, προστατεύουν από τον καρκίνο του μαστού και του προστάτη, καταπολεμούν τις φλεγμονές όπως, της ρευματοειδούς αρθρίτιδας και είναι αποτελεσματικά για το άσθμα. 
Πού θα τα βρεις; Βρίσκονται κυρίως σε ψάρια και θαλασσινά. Στα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, ο τόνος, ο γαύρος, το σκουμπρί, η σαρδέλα, αλλά και σε σπόρους, χόρτα και λαχανικά, όπως ο λιναρόσπορος και το λινέλαιο, τα καρύδια και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι.

Ταΐσε το δέρμα σου  

Ένα από τα καλύτερα προϊόντα φροντίδας του δέρματος για την καταπολέμηση της γήρανσης και των ρυτίδων, είναι η βιταμίνη C. Βοηθά στην προστασία του δέρματος από τον ήλιο, περιορίζει τις ζημιές των ελεύθερων ριζών, ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου στο δέρμα, βελτιώνει την εμφάνιση των λεπτών γραμμών και εξομαλύνει τις βαθιές ρυτίδες.
Καλές πηγές είναι τα εσπεριδοειδή και οι φράουλες, τα ακτινίδια, τα μούρα και τα μύρτιλα. Επίσης, ενίσχυσε το δέρμα σου, με βιταμίνη Ε, που παίρνεις κυρίως από το ελαιόλαδο και τις ελιές. Με καροτένια, στα φρούτα και τα λαχανικά που έχουν έντονο κόκκινο, πορτοκαλί ή κίτρινο χρώμα, όπως είναι τα ροδάκινα, τα βερίκοκα, τα καρότα, οι κόκκινες πιπεριές κ.ά. Τέλος, με φλαβονοειδή, που τα βρίσκεις κυρίως στο τσάι, το κόκκινο κρασί, τα σταφύλια, τα μήλα και τα κρεμμύδια, αλλά και στα βερίκοκα, τα πορτοκάλια, τα ρόδια και τα κεράσια.

Περπάτα ή τρέξε για μακρύτερη ζωή

Η άσκηση είναι βασική για να διατηρήσεις τη νεότητά σου και να επιτύχεις μακροζωία. Γιατί σε διατηρεί νέα/ο, γεμάτη/ο υγεία και σε φόρμα τόσο στο σώμα όσο και στο πνεύμα. Με την άσκηση  εκκρίνονται οι ενδορφίνες, οι «ουσίες της χαράς», που βελτιώνουν τη διάθεσή σου και συμβάλλουν στη μακροζωία. Οι επιστήμονες λένε πως  η σωματική δραστηριότητα (χωρίς να είναι υπερβολική), σε συνδυασμό με πλήρη διατροφή, παίζει σημαντικό ρόλο στη μακροζωία. Μάλιστα, έρευνα του Πανεπιστημίου της Ουψάλα έδειξε ότι σε μεσήλικες η συστηματική σωματική άσκηση παρατείνει τη ζωή τους, όπως θα συνέβαινε σε κάποιον που έκοβε το κάπνισμα.

Ίσιωσε την πλάτη σου

Η πιο συχνή συμβουλή που ακούν τα παιδιά και οι έφηβοι από τη μαμά τους. Ισχύει όμως και για τη μέση και την τρίτη ηλικία, αφού η στάση του σώματος παίζει μεγάλο ρόλο στο πόσο νέοι φαινόμαστε. Μια ίσια πλάτη παραπέμπει σε μια νεανική σιλουέτα.

Ισορρόπησε

Η καλή ισορροπία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για να διατηρήσεις τη στάση του σώματός σου, αλλά και για να αποφύγεις τις πτώσεις σε μεγαλύτερη ηλικία. Η καλή ισορροπία εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και είναι κάτι που μπορείς να «δουλέψεις». 

Η δύναμη της μεζούρας

Οι ορμόνες και ο μεταβολικός ρυθμός αλλάζει από την ηλικία των 40 ετών. Αν δεν προσέξεις τη διατροφή σου και αμελείς την άσκηση, τότε κινδυνεύεις να δεις την ένδειξη της ζυγαριάς να αυξάνεται κάθε χρόνο 1 κιλό, η μεζούρα να δείχνει 1 cm περισσότερο κάθε 12 μήνες, κυρίως γεμίζοντας λίπος την περιοχή της μέσης, όπου είναι και το πιο επικίνδυνο, για καρδιαγγειακές παθήσεις.  

Το γέλιο βγήκε απ’ τον παράδεισο

Το γέλιο ισχυροποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα. Εκτός των άλλων ελαχιστοποιεί τα επίπεδα ορμονών του στρες (επινεφρίνη, κορτιζόλη, και ντοπαμίνη) που είναι υπεύθυνα και για την αύξηση βάρους. «Το γέλιο μακραίνει τη ζωή» λέει ο σοφός λαός. 

Πιες καθαρό νερό

Το νερό ενισχύει στην αποβολή τοξινών, την κίνηση του μεταβολισμού, την απορρόφηση βιταμινών και ιχνοστοιχείων και τη λειτουργία του αίματος. Το νερό αποβάλλει τις βλαβερές τοξίνες από τον οργανισμό, μέσα από τους πόρους του δέρματος, έτσι αποφεύγονται οι δερματικές παθήσεις. Επίσης αποφεύγονται οι μαύροι κύκλοι, τα κουρασμένα μάτια, σφίγγει το δέρμα με αποτέλεσμα να αποφεύγονται οι πρόωρες ρυτίδες. Το νερό είναι ο No 1 παράγοντας για την Αντιγήρανση.
 

Γράψου στο Newsletter μας

Επικοινωνία

Τηλ: +30 211 111 1110

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


  •  
Credit Cards
  •