0
StartUPper Awards 2017

Ποια είναι τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται μια γυναίκα ανάλογα με την ηλικία της;

H σωστή και υγιεινή διατροφή καθώς και η σωματική άσκηση αποτελούν τους πυλώνες της καλής υγείας. Ποια είναι η επαρκής πρόσληψη των πολύτιμων θρεπτικών συστατικών στα διάφορα ηλικιακά στάδια;

Κάποιες βιταμίνες και μερικά μέταλλα παίζουν ιδιαίτερο ρόλο ανάλογα με την ηλικία της κάθε γυναίκας. Έτσι λοιπόν η κάθε γυναίκα θα πρέπει να γνωρίζει τι χρειάζεται ο οργανισμός της, για να καλύπτει ανάλογα τις καθημερινές της ανάγκες είτε με τις κατάλληλες τροφές και/ή μέσω των συμπληρωμάτων διατροφής.

 

Πιο κάτω θα δεις τα συστατικά-κλειδιά για την υγεία της γυναίκας σε κάθε της ηλικιακό στάδιο.

Θρεπτικά συστατικά στην παιδική και εφηβική ηλικία

Κατά το στάδιο της ανάπτυξης τα θρεπτικά συστατικά που έχουν σημαντική αξία στην παιδική και εφηβική ηλικία είναι:


1. Ασβέστιο: που είναι απαραίτητο σ’ όλη τη διάρκεια της ζωής της, ειδικά στην εφηβεία που η απορρόφησή του από τα οστά είναι πολύ μεγάλη.

                     Είναι εξίσου σημαντικό για τη σωστή απορρόφηση του ασβεστίου να υπάρχει επάρκεια βιταμίνης D στον οργανισμό. 
2. Σίδηρος: που είναι απαραίτητος για την παραγωγή αιμοσφαιρίων και γίνεται πιο σημαντικός όταν ένα κορίτσι μεγαλώνει και μπαίνει στο στάδιο

                   της έμμηνου ρύσης (περίοδος), λόγω των μικρών ποσοτήτων που χάνονται από τον οργανισμό και οι οποίες πρέπει να αναπληρώνονται.

Θρεπτικά συστατικά στην αναπαραγωγική ηλικία

Μια γυναίκα που θέλει να μείνει έγκυος πρέπει να έχει μία  ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή. Στο στάδιο αυτό της ζωής της σημασία έχουν τα εξής θρεπτικά συστατικά:


1. Φυλλικό οξύ:       Που ανήκει στο σύμπλεγμα των βιταμινών Β, έχοντας σημαντικό ρόλο στην πρόληψη συγγενών ανωμαλιών. 
2. Βιταμίνη Β12:      Που είναι απαραίτητη για τη ομαλή λειτουργία και την ανάπτυξη του νευρικού συστήματος. 
3. Ω3 λιπαρά οξέα: Παίζουν πολλαπλούς ρόλους στον οργανισμό, οι κυριότεροι από τους οποίους παίζουν σημαντικό ρόλο στην εγκεφαλική και νευρολογική υγεία. 
4. Βιταμίνη D:         Που συμβάλλει σχεδόν σε κάθε πτυχή της υγείας, από τη μεταβολική, τη σκελετική υγεία έως και την καρδιαγγειακή υγεία. 
5. Σίδηρος:             Οι ανάγκες σε σίδηρο γίνονται σχεδόν οι διπλές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Θρεπτικά συστατικά στην τρίτη ηλικία

Ο γυναικείος οργανισμός έχει διαφορετικές ανάγκες σε θρεπτικά συστατικά ειδικά μετά το στάδιο της εμμηνόπαυσης. Ο σίδηρος δεν είναι πια τόσο απαραίτητος, ενώ σε άλλα θρεπτικά συστατικά οι ανάγκες αυξάνονται λόγω της μειωμένης απορρόφησής τους από τον οργανισμό.


1. Ασβέστιο & βιταμίνη D: Η απώλεια οστικής πυκνότητας είναι αναπόφευκτη όσο περνούν τα χρόνια. Παρόλα αυτά οι γυναίκες πρέπει να φροντίζουν

                                         να λαμβάνουν αρκετό ασβέστιο, πάντα σε συνδυασμό με βιταμίνη D, ώστε να επιβραδύνουν τη διαδικασία και να μειώσουν

                                         τον κίνδυνο οστεοπόρωσης.
2. Βιταμίνη Β12:                Η ικανότητα απορρόφησης της βιταμίνης Β12 έχει όλο και χαμηλότερους ρυθμούς λόγω της ηλικίας, επομένως χρειάζεται

                                         αύξηση της πρόσληψής της.


Οι γυναίκες πρέπει να συμβουλεύονται  τον γιατρό τους για να καθοδηγηθούν στην επαρκή πρόσληψη θρεπτικών συστατικών σε κάθε στάδιο της ηλικίας τους, τόσο μέσω της διατροφής όσο και με τη βοήθεια των συμπληρωμάτων διατροφής.
 

Γράψου στο Newsletter μας

Επικοινωνία

Τηλ: +30 211 111 1110

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


  •  
Credit Cards
  •