Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies!

Επίλεξε «Αποδοχή» για να συνεχίσεις ή «Περισσότερες πληροφορίες»

Αποδοχή
0
StartUPper Awards 2017

Winter is coming

Ο χειμώνας πλησιάζει. Οι 3 βιταμίνες που χρειάζεται ο οργανισμός μας αυτή την εποχή.

Η ύπαρξη της αναγκαίας ποσότητας βιταμινών στον οργανισμό μας είναι πολύ σημαντική σε όλη τη διάρκεια του χρόνου. Ειδικά το χειμώνα η ύπαρξη της είναι απαραίτητη για: την πρόληψη και την αντιμετώπιση τόσο του κρυολογήματος όσο και της γρίπης.

 

Για να προλάβεις (ακόμα καλύτερα) ή να αντιμετωπίσεις ένα  κρυολόγημα, υπάρχουν διάφορα πράγματα που μπορείς να κάνεις.
 
Οι ειδικοί συμβουλεύουν για την αποφυγή της μεταφοράς των μικρόβιων από το ένα άτομο στο άλλο να αποφεύγεις να αγγίζεις τα μάτια και τη μύτη σου. Επίσης είναι σημαντικό να κοιμάσαι καλά, γιατί η κούραση που επιφέρει η έλλειψη ύπνου δυσκολεύει τον οργανισμό σου στο να αντιμετωπίσει τις ιώσεις.

 

Για την καλή λειτουργία του οργανισμού  σου είναι απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως οι βιταμίνες και τα μέταλλα. Όταν η διατροφή μας είναι ισορροπημένη οι περισσότεροι άνθρωποι λαμβάνουμε επαρκείς ποσότητες μέσω αυτής.
 
Παρ’ όλα αυτά λόγω της αλλαγής του καιρού, στους χειμερινούς μήνες υπάρχει ο κίνδυνος ανεπάρκειας συγκεκριμένων βιταμινών.

 

Δες ποιες βιταμίνες χρειάζεσαι για να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις του χειμώνα.

 

Βιταμίνη D

 

Πολλοί άνθρωποι πάσχουν από την έλλειψη της βιταμίνης D κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου και του χειμώνα.

 

Κατά την διάρκεια των εποχών αυτών η απουσία ηλιακού φωτός είναι αισθητή. Το ηλιακό φως είναι η πιο αποτελεσματική πηγή βιταμίνης D. Η απουσία του προκαλεί πτώση των επιπέδων της βιταμίνης D και εμφάνιση συμπτωμάτων, όπως η αδυναμία συγκέντρωσης, η μυϊκή αδυναμία και η ανεξήγητη κόπωση.

 

Η έλλειψη της βιταμίνης D μακροπρόθεσμα μπορεί να οδηγήσει σε δύο μεταβολικές παθήσεις των οστών, όπως την οστεομαλακία και τη ραχίτιδα.

 

Καλές πηγές βιταμίνης D  είναι τα λιπαρά ψάρια, το κόκκινο κρέας και ο κρόκος του αυγού και το κόκκινο κρέας, οι οποίες πολλές φορές δεν είναι αρκετές για να καλύψουν την τυχόν έλλειψή της. Για το λόγο αυτό οι ειδικοί συστήνουν σε έχουν  ζητήματα που αφορούν την ανεπάρκεια της συγκεκριμένης βιταμίνης, κατά το χρονικό διάστημα από Οκτώβριο μέχρι και τον Μάρτιο, να λαμβάνουν συμπλήρωμα βιταμίνης D καθημερινά 10 mg.
 
Βιταμίνη C

 

Παρόλο που, με βάση επιστημονικών μελετών, η βιταμίνη C δεν μειώνει τον κίνδυνο κρυολογήματος, η συμβολή της στη μείωση της έντασης των συμπτωμάτων και την ταχύτερη ανάρρωση, είναι πιθανή. Γι’ αυτό, για όσους έχουν την τάση να αρρωσταίνουν συχνά κατά τη διάρκεια του χειμώνα, είναι ιδιαίτερα σημαντική.

 

Η επαρκής ποσότητα της βιταμίνης C στον οργανισμό μας, βοηθά στην προστασία και τη διατήρηση της υγείας των κυττάρων, στην υγεία των αιμοφόρων αγγείων  και του δέρματος, των οστών και του χόνδρου, αλλά και την επούλωση των πληγών.

 

Η δε ανεπάρκεια της, μπορεί να οδηγήσει σε μία σπάνια κατάσταση που προκαλεί πόνο στις αρθρώσεις, κόπωση, κόκκινα σημάδια στο δέρμα και αιμορραγία των ούλων, το γνωστό σκορβούτο.

 

Καλές πηγές βιταμίνης C είναι τα πορτοκάλια, οι κόκκινες και πράσινες πιπεριές, οι φράουλες, το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών και οι πατάτες.

 

Η ημερήσια δε ποσότητα που χρειαζόμαστε στις ηλικίες μεταξύ 19 και 64 είναι 40mg.

 

Βιταμίνη Β

 

Στο σύμπλεγμα βιταμινών B,  υπάρχουν 8 βιταμίνες (Β1, Β2, Β3, Β5, Β6, Β7, Β9 και Β12) οι οποίες είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Ο ρόλος της Β12 όμως, είναι κρίσιμος κατά τους ψυχρούς μήνες.

 

Η βιταμίνη Β12, είναι απαραίτητη για την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων και νεύρων και συναντάται στο κρέας, το γάλα και το τυρί.

 

Η βιταμίνη B12 είναι απαραίτητη κατά τη διάρκεια του χειμώνα, γιατί αποδεδειγμένα βοηθά όσους ανθρώπους κινδυνεύουν περισσότερο από συμπτώματα κατάθλιψης ή εποχικής συναισθηματικής διαταραχής.
 

Γράψου στο Newsletter μας

Επικοινωνία

Τηλ: +30 211 111 1110

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Credit Cards