Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies!

Επίλεξε «Αποδοχή» για να συνεχίσεις ή «Περισσότερες πληροφορίες»

Αποδοχή
0
StartUPper Awards 2017

5 βιταμίνες που σβήνουν τις ρυτίδες

Έχεις σκεφτεί πως η διατροφή μας δεν βοηθά μόνο στη διατήρηση της καλή μας υγείας και της ευεξίας μας, αλλά είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνη και για την όψη της επιδερμίδας σου;

Για αυτό το λόγο οι βιταμίνες δεν θα πρέπει να λείπουν από το καθημερινό σου πιάτο. Οι ειδικοί συμφωνούν πως οι διατροφικές μας επιλογές αντανακλώνται στην ποιότητα του δέρματός μας, ενώ οι δίαιτες που βασίζονται σε επεξεργασμένες τροφές συχνά το αφήνουν θαμπό, λιπαρό και κουρασμένο.

 

Σε αντίθεση όταν επιλέγουμε να λαμβάνουμε λιγότερο επεξεργασμένα τρόφιμα (πχ. λαχανικά, φρούτα με τη φλούδα τους, μη επεξεργασμένα δημητριακά, ζυμαρικά ολικής άλεσης κα.), ο οργανισμός μας λαμβάνει την ικανή ποσότητα βιταμινών, με αποτέλεσμα να φαινόμαστε νεότεροι, πολύ πιο ξεκούραστοι, χωρίς ρυτίδες και χαλάρωση.

 

Ποιες βιταμίνες χρειαζόμαστε και τι ακριβώς κάνουν; 
Ποιες είναι οι καλύτερες για την υγεία του δέρματος σου;

 

1.- Βιταμίνη Α
Η βιταμίνη Α λειτουργεί στο σώμα σου για τη συντήρηση και την ενίσχυση του ιστού του δέρματος σου. Επίσης, μειώνει την παραγωγή σμήγματος, που μπορεί να φράξει τους πόρους και να ερεθίσει το δέρμα.
Η βιταμίνη Α είναι το κλειδί για μια υγιή επιδερμίδα. Εάν δεν έχεις αρκετή βιταμίνη Α, το δέρμα σου μπορεί να έχει ξηρή και λεπτή όψη.

Έρευνα από την Αμερικανική Ακαδημία Δερματολογίας έδειξε επίσης ότι όταν τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε για την περιποίηση της επιδερμίδας μας περιέχουν βιταμίνη Α, μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της ακμής και να μειώσουν τις γραμμές έκφρασης και τις ρυτίδες.

 

Η βιταμίνη Α απαντάται στις γλυκοπατάτες, τα καρότα και τα λαχανικά.

 

Η  συνιστώμενη ημερήσια δόση για τη βιταμίνη Α είναι  800μg 


2.- Σύμπλεγμα βιταμινών Β
Το σύμπλεγμα βιταμινών B περιλαμβάνει τις Β1,Β2,Β3,Β5,Β6 κ.α. Κάθε μία από αυτές παίζουν σημαντικό ρόλο στη συνολική υγεία του δέρματος του σώματος. Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β βοηθούν επίσης στη μείωση και την ανακούφιση από το στρες και το άγχος. Αυτό είναι σημαντικό διότι η έρευνα έχει δείξει ότι το στρες και το άγχος αυξάνουν την ορμονική ανισορροπία με αποτέλεσμα να εκδηλώνεται ακμή.

Το σύμπλεγμα βιταμινών Β περιέχει τη θρεπτική ουσία βιοτίνη, η οποία αποτελεί τη βάση των νυχιών, του δέρματος και των κυττάρων της τρίχας.

 

Το σύμπλεγμα βιταμινών Β απαντάται στη βρώμη, το ρύζι, τα αυγά και τις μπανάνες. 

 

Η  συνιστώμενη ημερήσια δόση για την B1 είναι 1,1mg , τη B2 είναι  1,4mg, τη  B3 είναι 18mg, τη B5 είναι 12mg, τη Β6 είναι 1,4mg, τη Β8 είναι 50μg, τη Β9 είναι  130mg, τη Β12 είναι 2,5μg 


3.- Βιταμίνη C
Η βιταμίνη C ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που υποστηρίζει την ανάπτυξη των ιστών και την ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα προστατεύοντας το από διάφορες λοιμώξεις. Προστατεύει δε τα κύτταρα από βλάβες εμποδίζοντας το σχηματισμό ελεύθερων ριζών.
Η βιταμίνη C βοηθά στην προστασία του δέρματος από τον ήλιο, περιορίζει τις ζημιές των ελεύθερων ριζών, ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου στο δέρμα, βελτιώνει την εμφάνιση των λεπτών γραμμών και εξομαλύνει τις βαθιές ρυτίδες.
Η βιταμίνη C θα πρέπει να λαμβάνονται μαζί με τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β, καθώς τις αναγκάζει να λειτουργήσουν πιο αποτελεσματικά


Η βιταμίνη C απαντάται στα εσπεριδοειδή, τα φυλλώδη χόρτα, τις πιπεριές και το κουνουπίδι.

 
Η  συνιστώμενη ημερήσια δόση για τη βιταμίνη C είναι 90 mg για τους άνδρες και στα 75 mg για τις γυναίκες. Για τους καπνιστές, είναι 125 mg και 110 mg αντίστοιχα. 


4.- Βιταμίνη Ε
Η βιταμίνη Ε ή αλλιώς η βιταμίνη της ομορφιάς, είναι ένα άλλο αντιοξειδωτικό που βοηθά το δέρμα να επουλώνεται πιο γρήγορα και να προλαμβάνει βλάβες στα κύτταρα του.
Συνεργάζεται με άλλα αντιοξειδωτικά, όπως η βιταμίνη C  για ακόμα μεγαλύτερη αντιοξειδωτική αποτελεσματικότητα.

 

Η βιταμίνη E απαντάται στο ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς, όσπρια και το σπανάκι.


Η  συνιστώμενη ημερήσια δόση για τη βιταμίνη E είναι 10 mg


5.- Βιταμίνη Κ
Η βιταμίνη Κ συμβάλλει στην ελαστικότητα του δέρματος, μείωση της αρθρίτιδας και τη μείωση των ρυτίδων.

 
Η βιταμίνη Κ  απαντάται στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα αυγά, τα γαλακτοκομικά, το συκώτι, το πίτουρο σιταριού το ελαιόλαδο και το λάδι σόγιας.


Συνιστώμενη ημερήσια δόση της βιταμίνης Κ δεν έχει καθιερωθεί καθώς δεν υπάρχουν επαρκή δεδομένα αυτή τη στιγμή. Η συνιστώμενη πρόσληψη για τις γυναίκες είναι 90mcg της βιταμίνης Κ ανά ημέρα.
 

Με το Τεστ Βιολογικού Ιστού Μαλλιών (Στοιχειακή Ανάλυση Μαλλιών-Elemental Hair Analysis) μπορούμε να εντοπίσουμε τις ελλείψεις του οργανισμού μας σε θρεπτικά συστατικά. Είναι μία εύκολη και αναίμακτη μέθοδος, όπου εντοπίζονται οι βιοχημικές διαταραχές των ιχνοστοιχείων και στην συνέχεια μπορούν να συστηθούν τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για τον καθένα μας ατομικά. 

Γράψου στο Newsletter μας

Επικοινωνία

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Credit Cards