Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies!

Επίλεξε «Αποδοχή» για να συνεχίσεις ή «Περισσότερες πληροφορίες»

Αποδοχή
0
StartUPper Awards 2017

3 βήματα για να πάρει φωτιά ο μεταβολισμός σου

Αν φανταστούμε το σώμα μας σαν μια μηχανή ο μεταβολισμός είναι η ενέργεια που την κάνει να λειτουργεί.

Όσοι είναι στην ηλικία των 40 ετών και άνω παρατηρούν ότι ο μεταβολισμός τους τεμπελιάζει.  Όμως οι επιστήμονες απέδειξαν ότι μπορούμε να παραμερίσουμε λίγο τα γονίδια και την ηλικία και να πάρει "φωτιά" ο μεταβολισμός, αν κάνουμε κάποια πράγματα σε καθημερινή βάση που θα μας γίνουν συνήθεια, ώστε ο οργανισμός μας να λειτουργεί με μεγαλύτερη ικανότητα και να μην αποθηκεύει λίπος. Ποια είναι αυτά;


Τα 3 βήματα για γρήγορο μεταβολισμό


Πρωινό 

 

Οι θερμίδες που καίμε όταν το σώμα είναι σε κατάσταση ξεκούρασης  είναι ο βασικός μεταβολικός ρυθμός. Η ηλικία, ο τύπος σώματος και το ύψος είναι παράγοντες που τον επηρεάζουν και δεν μπορούμε να επέμβουμε. Όμως την υπόλοιπη μέρα που είμαστε ξύπνιοι μπορούμε να διαμορφώσουμε τις θερμίδες που θέλουμε να κάψουμε. Μια καλή συνήθεια είναι να ξεκινάμε τη μέρα μας τρώγοντας πρωινό. Με το πρωινό ο εγκέφαλος παίρνει μήνυμα να  μετατρέψει την τροφή σε ενέργεια

 

Συχνά και μικρά γεύματα

 

Για την καλύτερη λειτουργία του οργανισμού χρειάζεται να τον εφοδιάζουμε με μικρές ποσότητες φαγητού  και σε απόσταση 3-4 ώρες, το κάθε γεύμα.
Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες οι επιστήμονες προτείνουν σε κάθε γεύμα ή και ενδιάμεσα αυτών να καταναλώνουμε πρωτεïνη, είτε ζωική, είτε φυτική ή από γαλακτοκομικά, καθώς η κατανάλωσή της διεγείρει τα κύτταρα που ευθύνονται για την καύση θερμίδων. Η διαιτολόγος Diane Kress, RD και συγγραφέας του The Metabolism Miracle, συστήνει μεγαλώνοντας να αποφεύγουμε τις μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, καθώς μπλοκάρει το μεταβολισμό, το σώμα αποθηκεύει λίπος και αυξάνεται ο κίνδυνος να οδηγηθούμε σε αντίσταση στην ινσουλίνη.


Γυμναστική με βάρη

 

Για την καλή λειτουργία του μεταβολισμού πρέπει να βάλουμε τη γυμναστική στη ζωή μας. Το κάψιμο των θερμίδων συνεχίζεται και 24 ώρες μετά το τέλος της άσκησης. Επιπλέον υπάρχουν επιστημονικές μελέτες που αποδεικνύουν ότι άτομα ηλικίας από 40-80 χρόνων που έχουν καλή φυσική κατάσταση καθώς γυμνάζονται 4-5 φορές, τη εβδομάδα δεν έχουν αξιοσημείωτες αλλαγές στη σύσταση του σώματος τους. Κυρίως η εκγύμναση με βάρη, βοηθά στη διατήρηση της μυïκής μάζας, αλλά κάνει το μεταβολισμό μας να πάρει ΄φωτιά’ 

 

Με το Tεστ Bιολογικού Iστού Μαλλιών (Στοιχειακή Ανάλυση Μαλλιών-Elemental Hair Analysis), μπορεί να διαπιστωθεί και να αξιολογηθεί αν ο μεταβολισμός σου είναι γρήγορος ή αργός.

Γράψου στο Newsletter μας

Επικοινωνία

Τηλ: +30 211 111 1110

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Credit Cards